søndag 25. april 2010


Jeg har alltid mange prosjekt på gang. Holder på å skrive bok om dagen, den blir nok ferdig en dag hvis jeg bare kan la hybelkaniene være i fred. Boka heter farlig nettverk. Den handler om ei dame i 40åra, med skikkelig førtiårskrise. Ho møter en spennede utenlands mann på facebook, en dag reiser hun til Oslo for å møte han, det får fatale konsekvenser. Huff, den blir grusom. Det som er litt gøy er at jeg har et forlag som er klar til å gi den ut når den blir ferdig.

Mye rart oppe i hode på denne kjærringa her. Livlig fantasi.

3 kommentarer:

  1. Ååååå, så spennende at du skriver bok. Krim er nok ikke min store greie (skvetter av skummel musikk, jeg, men denne må jeg nok lese.

    Ha en fin uke!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. Sa spennende! Den ma vi lese nar den kommer ut!!!

    Moro a fa utlop for slike kreative prosesser, vet du! Ikke bare blogging pa deg, nei...! ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg er glad i literatur og er så fornøyd med at det finnes så mange kreative forfattere der ute, som skriver ting jeg kan lese....dette prosjektet blid det spennende å følge...

    SvarSlett