onsdag 2. juni 2010











Her er Øystein og jeg på trimtur rundt golfbanen på Hevingen. Det er ikke langt hjemmefra. Vi går ofte den turen, koser oss veldig når vi er sammen. Er jo så fint der. Synes vi er heldige som kan gå rett ut i lysløpa fra husveggen. Mulighetene for å få trimma er ihvertfall til stede.....




I dag har jeg fått greie på at jeg får ferie sammen med gubben min alikevel, ååååå så glad jeg ble. Får 6 uker sommerferie jeg..... Vi skal jobbe fult noen andre uker for å jobbe oss inn. Gjett om jeg ble glad. Fikk jo kjempe engergi på jobben jeg. I morgen har jeg fri, skal møte noen venniner i byen. Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Å så koselig for dere, lang sommerferie sammen :)

    Blir så glad av innleggene dine, dere ser så ut til å kose dere sammen, flott å gjøre ting sammen! Dele gleden og opplevelsene!

    Ønsker deg en nydelig morgendag!

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH - SÅ KOSELIG!!! Også 6 uker, da!!!

    Vi har hatt sommerferie sammen i alle år,
    men nå er jeg spent på hva som skjer fra og med neste sommer. Kællen skal nemlig ut i ny jobb. Men, men den tid den sorg. Nå skal vi i hvertfall nyte sommeren sammen.

    Herlig på Hevingen, ja. Det hender jeg tar ett par turer der i løpet av sommeren, når jeg trenger litt avveksling. Ikke langt fra "hjemmet" mitt nemlig. Ellers har jeg faktisk fått med meg kællen på min daglige tur i det siste. Han sykler og jeg går. :)ILLE KOSELIG!!!

    I heimen er det full fart og stormende jubel. I går beiset faktisk alle guttæne rekkverk, så nå begynner vi å se en ende på det. Men fremdeles "tusen ting" og ta tak i.

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  3. Hei pa deg! Na MA du fortelle om Oystein er min gamle barndomsnabo??? Er han oppvokst i Halden? ;-) Jeg ser og ser pa bildet, men ikke lett a vite om det er HAN for jeg tror sist jeg sa ham var han 10... Det er en LITEN verden, vettu! :-)

    Sa koselig alt dere finner pa sammen! Herlig a fa sa lang ferie sammen - kanskje det var blogginnlegget som hjalp...??!!! Nyt arstiden!

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett