torsdag 22. juli 2010


De siste dagene har jeg rett og slett bare vært på jobb. Har ikke tatt i pc`n min på mange dager. Det er mye å gjøre når nesten alle tannlegene i byen har tatt ferie. Egentlig kunne vi bare hatt dropp inn de siste dagene. I dag har jeg endelig fri......sykt men jeg kom på at i morgen er det bare 5 måndter til julaften. Burde begynne på vask av tak og vegger snart. Så har kastet meg på kjøkkenet i dag. Det trengs et skikkelig tak her ser jeg. Må nok vaske mer her før jul, men litt god følelse å få rydda opp. I dag kommer sønn vår hjem på helgebesøk. Gleder meg! Nyt helgen alle sammen.

1 kommentar:

  1. Så flink du er!

    Hadde trengt en grundig gjennomgang hos meg også, men det får bli senere :)

    Nyt en deilig helg og ikke minst helgebesøk av sønnen!

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett