fredag 13. august 2010







Neida, har ikke slutta og blogge, men det har ikke blitt så mye tid til det i det siste. Jeg sitter her og bare venter å venter på at det skal bli Mandag morgen for da går flyet vårt til Egypt. Jeg gleder meg så jeg holder på å bli sprø, ikke klarer jeg å sove og ikke spise. ( Ja, nå er kanskje ikke det noe katastrofe). Men Øystein sier til meg: Nå må du ikke glede deg så veldig at du blir syk. Det har nemlig hendt før. Jeg er og blir ei feriejente jeg. Da jeg var lita sykla jeg rundt i gata og lata som jeg var på ferie. Så gikk jeg inn til mamma og spurte ho om ho hadde noe ledig hotellrom å leie ut til meg. Joda, det hadde ho så klart. Ho viste meg rommet mitt og jeg sa at jeg ville være der en uke. Og når vi skulle på ordentelig ferie gikk jeg og satte fram alle klokkene en time etter alle hadde lagt seg. Jeg klarte ikke vente lenger med å komme meg ut i bilen og på tur..... sånt måtte det jo bli jobb i reisebyrå av i flere år.. Jeg har lagt ut noen bilder fra hotellet vi skal på i Egypt. Ønsker dere alle en super helg!

4 kommentarer:

  1. Vi fikk oss en god latter, min mann og jeg...

    Påfunnet med å bestille rom hos mamma var genialt....

    Håper egyptferien blir vidunderlig. Nå er det meldt fint vær til helgen så jeg håper dere får en liten forsmak av ferietemperatur selv om det nok er varmere der dere skal.

    Ønsker dere en flott helg.

    SvarSlett
  2. Ser lekkert ut!

    Forventningen og planlegging er halve gleden. Herlig at du henter frem jenta i deg og kjenner samme gleden nå :)

    Ønsker deg en fantastisk nydelig ferie!

    Kos dere masse og nyt ferien og hverandre,

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Sa morsom historie! Haper dere far en fin ferie!!! Er selv tilbake fra en herlig uke i Norge. Siste uken tilbringes hjemme og det er ogsa godt. Kommer sterkere tilbake til bloggen etterhvert!

    god tur!
    klem Mette

    SvarSlett
  4. Hei :) en morsom historie.. håper der har / har hatt en fin ferie.

    Fine bilde:)

    Klem

    SvarSlett