tirsdag 23. februar 2010


"Fri fra jobb i dag. Ingenting er som fridagene mine, jeg nyter dem. Deilig å kunne spise frokost uten å stresse. I dag har jeg rota litt, vela rundt på kjøpesenter og ikke kjøpt noen ting. Var masse som frista lommeboka til frua, men så synes jeg liksom jeg hørte en viskende stemme i hode om et eller annet fra nyhetene om sinnsyke strømpriser. Så jeg løp ut i bilen, og tenkte, best å komme seg hjem. Men faren var ikke over, for på matbutikken møtte jeg Hilde som bad meg på lysparty i kveld. Og sånt går det vel ikke ann å si nei til.

2 kommentarer:

  1. hei. så hyggelig at se vil være med på trekning i min Give Away.har kikka på din blogg. Skal prøve oppskriften på de potetene i innlegget under her.
    Klem

    SvarSlett
  2. He he... er du hjemme fra lys party? det hørtes SUPERT ut - jeg er en utprega lysfantast! Har av alle ting til og med vært på lysmesse i Danmark jeg - alene! Kos deg og ha en deilig kveld. klem Mona

    SvarSlett